Pandaz Hitz

Saturday 19 September 2015

離L 晒譜Yahoo 團購 - I Love Beauty (updated on 19th Sept 2015)

I Love Beauty/ I Like Beauty 呢單嘢搞咗我成兩個幾星期(正式嚟講應該係2 個月有多,由我當日買咗團購開始計),9月11 號「終於」都覆我,比咗個電話 (6764-6636)我叫我打去問關於refund 嘅事

但個電話打咗大半個鐘都係「你所打嘅電話暫時未能接通,請你遲d 再打過嚟」

我仲有咩好講呢?上網google 一下,原來呢個電話係可以book 一間間叫做I Do Beauty,打去問,原來係投訴電話嚟... 下? 投訴電話都唔開/ 收唔到咁請問放出嚟做咩呢?

剛剛終於,真係終於,佢哋office 嘅人打嚟話,只可以比我調去第二間分店(即I Do Beauty)度做,一開始又話而家可以直接幫我約,但過一陣係叫我自己打去約

搞咗咁耐,我真心冇心情亦冇興趣再去做,就算唔洗加錢做10 次我都唔會做得開心,要人投訴先「皇恩浩蕩咁offer」比你有咩意思?

講到尾,原來呢個staff (Tracy) 係未了解晒成件事嘅發展,明明自己同事上星期六晚話「我哋好樂意refund 返比你」佢自己都唔知,我話比返段錄音佢聽佢又唔敢

而家又話要「再了解下先」,後尾又問我拎錄音,我開初係應承,但之後諗諗下,比完你咪又係搞一輪又話唔退錢唔認有「只想做新客,唔想做團購」呢件事,為咗唔想再同佢哋糾纏,我決定等海關回覆

到咗星期四(17號),海關終於都打嚟約下星期見面錄口供,希望只講埋最後呢一次,因為我真心覺得好攰

I Love Beauty/ I Like Beauty/ I Do Beauty (我已經唔知邊間打邊間)尋日又打嚟,又重提要我send 錄音,言語間比我感覺覺得佢想拋我「其實你咩都冇喺手」,同埋仍然話唔退錢,咁喺人返工時間打嚟做咩呢?

我已經覺得冇所謂,你話冇咪冇lor,既然係冇誠意和解,咁我惟有下星期抽時間見海關傾下

No comments:

Post a Comment