Pandaz Hitz

Tuesday 16 April 2013

2012.4.10-15 Pandaz ♥ Tokyo !! - Day 2

Day 2 行程:

新宿 -> 自由之丘 ->涉谷 -> 表參道 -> 池袋 -> 新宿

上年我去嘅時候,有幸見到櫻花開,如果想賞櫻的話,要預早做定research,聽說花期好短ga ja


shopping 嘅嘢大家可以睇返自己想去邊,參考旅遊書,所以都唔多講lar。想介紹一個食蟹放題嘅地方(NaughtyPandaz 唔食得,所以只能夠偷返男友影嘅相post 上嚟...):





返到酒店抖一陣,我同男友又係走咗去一蘭度食返碗麵,本來有D 想去打棒球,但後尾改喺歌舞技町散步... 跟住比我哋發現咗呢一間嘢:


所謂fish therapy,即係放對腳入一缸有好多黑色魚仔嘅水入面,比D 魚仔去咬走腳上嘅死皮。冇記錯的話好似係15分鐘1,000

我成日都好驚會踩死D 魚,所以每一次郁都要好小心唔敢大動作


每次只可以最多4 個人去浸,香港都好似有類似,但一人一缸,我仲未試過呀 >_<

認真,浸完之後對腳仔真係滑好多!!!!

Fish Therapy:Osso

No comments:

Post a Comment