Pandaz Hitz

Thursday 13 June 2013

要靚唔要命 - Elyze Coolsculpting 體驗 (part 2)

自從上一次去完Elyze 做完Coolsculpting 都差不多成3 個幾星期,尋日上返去做跟進

去到先換衫度身,治療師問我自己有冇覺得瘦咗,問心嗰句,我真心覺得自己肚仔係平咗少少,但又未去到理想個位咁lor... 佢就話覺得瘦咗好多 (其實我有少少唔信 =S)

真係唔係講笑,今次只係度個肚,上中下咁度,預鬆冇拉緊把尺,每個位都瘦咗起碼2吋!!!!!! 最多係2.75吋 !!!!!!!!!!! OMG OMG OMG!!!!!!! 唔睇吋數真係唔知原來跌咗咁多!!!!!

呢3 個星期入面,頭2 個星期做完Coolsculpting 個位會好痕,好似好乾嗰隻痕,擦極嘢都唔知點解咁痕,係正常嘅,第1 個星期會有D 麻痺感覺,去到第2 個星期都冇晒lu

我自己喺頭兩個星期一得閒都會係咁撳係咁「鍊」嗰個位,想佢快d 瘦 XDDDD 感覺上做完Coolsculpting 後,去便便係順咗同埋多咗,以前未必日日有,可能隔日,但而家係日日都要去,另外,亦有可能因為我早排每日一西柚嘅原故,所以先瘦得咁快 (其實真係冇戒口ga >_>)

尋日最後都冇做到收緊住,因為治療師原先冇諗住會落得咁快,所以約咗兩個星期後先做,到時再睇下效果會唔會仲更加驚喜先 =D

No comments:

Post a Comment