Pandaz Hitz

Monday 23 February 2015

德國 Coca Cola Personalised 自訂 訂製 個人化 名字 玻璃瓶 可樂瓶 可樂樽 200ml


我... 都唔知應該再講D 咩好-_-

講真,成個cny 我其實都好似冇乜點休息過,基本上每一日都同agent 對單、問情況、覆客email 同留言... 差不多晚晚發夢都夢見堆tracking number...

今朝收到一箱貨... 但有半箱又係重覆以前嘅單... T_T 即係我無啦啦又比多咗shipping 錢,但又唔sure 可樂公司係出錯貨定係出多貨...

另外,就係2015 年1 月時寄嘅貨,唔知係咪之前德國郵政比錯單號之後佢哋搞亂咗,今日收到嘅同我D 貨唔match... 咁樣我同d 客交待唔到ga wor

唉... 點解我咁黑仔... -_-


而家惟有
  1. list 晒堆現貨出嚟:
    自家網站
    淘寶
  2. 2 月25 號後暫停代購



我哋都明白亦唔好意思要客人等咁耐,但我哋都唔明點解呢兩個月做呢個可樂代購咁多波折... 唔係寄去倉度彈貨要重新再寄(明明同一個地址冇錯=S) ,就係去到個倉度又要搵一大輪先搵到,再唔係就原來重新再寄時冇比到新tracking number... 跟住就係德國郵政比錯單號...

朋友成日都同我講要我將心比己,但又有幾多人明白我哋做代購嘅辛酸?

有樣嘢真係百思不得其解,配送呢方面其實我哋真係好被動,但仍然有一部份人覺得上述所提及嘅意外會係我哋專登唔做嘢、呃人、玩嘢... 唔通

呢一年為咗提高透明度同埋信賴度,亦為咗方便客人可以知道進度,我哋做咗個share document 比大家可自行check 同一批次貨品嘅情況,好多客人都好體諒,亦好合作配合,但有一部份人會用其他貨品批次嚟做比較,就算係同一時間同一地點寄去同一個地方,都未必會同一日送到,原來呢一個道理並唔係所有人都明白
另外,每個國家都有自己唔同嘅公眾假期,有D 客人又會無故為難「點解德國星期六日唔做嘢」... Hmmm 請問我哋可以點回覆呢?

最近呢兩個月真係做到好心淡,唔知自己仲可以堅持到幾耐,覺得真係好攰

No comments:

Post a Comment