Pandaz Hitz

Thursday 15 November 2012

Pandaz Sharingz - 濔月屋

好耐都冇update 呢度,因為最近都比較忙,公事又好私事又好網店亦好,終於都有少少時間上嚟update 下

早幾日同朋友去北角食飯,打邊爐,我哋去咗火鍋館,去相先:





NaughtyPandaz' comment:

  1. 三文魚腩刺身好。大。舊
  2. 八寶丸幾好味,由其係個菠菜(?)丸,我哋今次有4 個人,都叫做ok,但如果再多人d 的話就可能單點會好D?
  3. 湯底好味,我哋叫咗個菜乾豬肺湯,超正。聽說麻辣係會著火,可能因為我哋叫咗1鍋兩味,所以睇唔到
  4. 我哋叫咗手切肥牛,3 個人食3 個都覺得唔得,之後佢哋送咗另一碟但第二個部位嘅比我哋試,好d 但冇牛味,有d 失望
  5. overall 我只可以話覺得麻麻,下次未必會再嚟


相信好多人都知瀰月屋喺邊,NaughtyPandaz 去過天后同尖沙咀兩間分店,都係比較鍾意天后店多d







NaughtyPandaz' comment:

  1. 每一季嘅menu 都唔同,而家係秋季嘅menu
  2. 大福餅 ﹣胡麻 + 莓,胡麻係好。好。好。好。好味
  3. 花見丸子 ﹣ 糖衣包住丸子再去燒一燒,NaughtyPandaz 好鍾意食丸子,所以好有偏見地覺得超好味
  4. 琥珀冰流 ﹣ 有少少似冷麵feel,唔算凍,涼涼地,有少少酸酸甜甜
  5. 抹茶翠粉草莓方 ﹣我唔係咁鍾意green tea,no no no
  6. 呢個唔記得叫咩,但呢個真係麻麻地...
  7. 蘋果批 ﹣apple pie... is... an apple pie
4 個人眼闊肚窄,個蘋果批同6 號仔都食唔晒,下次都係唔好叫咁多lar

No comments:

Post a Comment