Pandaz Hitz

Friday 26 October 2012

迷思

最近好多人問我:

  1. 點解係咁賣samples?乜呢D 都有人買ga 咩?其實有冇人買ga?
  2. 一個samples 先賣得嗰幾蚊,幾時先搵到第一桶金?
  3. 點解唔開普通fb account 去add 人,而係去開fan page?
  4. 又yahoo 網店又fb,做唔做到咁多嘢?
  5. 有冇諗過專賣某一類嘢?而家好唔知點咁
以上所有問題,由我一開始開yahoo 網店時已經喺度諗。
  1. 大家都知,而家買一支有牌子嘅foundation/ serum 都起碼要幾百,喺專櫃試當然個sales 會講到天上有地下無,但佢哋又唔會比你試完之後送samples 比你ga wor,除非你有幫襯啦。其實我都只係將心比己,因為我都試過幾百蚊買咗支serum 返屋企用咗幾次之後就冇再用,嘥鬼晒。如果我心思思想買,但又唔唔sure 其實啱唔啱自己,我都會肯比幾蚊出嚟買嚟試。

    另外,其實如果要去旅行,帶samples 去係好方便同乾淨,用完即棄

  2. hmmm 都係將心比己,你會唔會比多過$20 去買一包仔嘢?事實上我都唔係賺好多,試諗下好多samples 我都係包平郵,1 包sample 當我賣$6 for example,郵費已經$1.4,仲有信封呢,可想而知我真係唔係賺大家好多,所以我真係唔明點解有D 人可以咁搞笑,想買1 包$6 包平郵但都仲想講價。

  3. 我都知page 同普通account 分別喺邊,但因為考慮到fb 成日都改privacy settings,而本人其實寧願like fan page rather than 為買嘢而去 add 一個唔識嘅人。

    以而家嘅privacy settings 為例,如果而家要我add 一個「人」,我又要set 佢入list,如果你平時冇同佢有咩interact,佢有update 又未必會show 出嚟。最重要嘅係,我唔會想一個我唔識嘅人可以睇到我d 嘢,要我專登去搞又覺得好麻煩

    另外係,普通account 個名其實係唔可以作commercial 用途,我店名應該比fb list 咗入去,我都搞咗好耐最後都係揀咗fan page

    最緊好多人都同我講我應該係開account,我真係好迷,每一日都問自己係咪真係應該add d 客呢?我又唔想又由頭開始 >_<

  4. 我都想有人可以分擔一下 -_- 真係好攰,但每當見到大家比我嘅好評時我覺得所有嘅

  5. 我都有諗過,但目前為止都未有idea,反而覺得而家做住生活百貨都幾好吖
為咗自己想要嘅嘢,我要繼續努力!

No comments:

Post a Comment