Pandaz Hitz

Sunday 21 October 2012

忙裡偷閒

又到每個星期最開心嘅時候:忙裡偷閒偷食cake !!

今日去咗位於銅鑼灣耀華街一間嘅新開(?)嘅cafe,The Coffee Academics,佢係Cafe Habitu 旗下一間新嘅cafe,因為我鍾意坐outdoor,而呢間有幾張枱喺outdoor 嘅(話就話係outdoor,但只係冇窗,有瓦遮頭嘅)

今次我坐indoor,cafe 入面裝修好正,有少少似laboratory,一入門口嘅左手邊有個房仔,有一部炒coffee beans 嘅炒豆機喺入面


明顯地,呢度係mainly serve coffee,同埋少少dessert +輕食,而我因為第一次嚟,犯咗一個好嚴重嘅錯誤,就係我飯都未食就走入嚟!!!好肚餓呀!!!!!

Menu 








除咗唔明點解個salad d 菜條條都咁長唔切一半外,其實都幾好味,唔明點解openrice d 人會比咁多個喊樣

今餐lunch 兩個人食咗$3xx !!! 下次我唔會再空肚行入嚟ga lar >_<

No comments:

Post a Comment