Pandaz Hitz

Tuesday 9 October 2012

a little bit about 網店創業

原來唔覺唔覺,仲有一個月呢個網店就一年lar!!好開心好開心!

今日睇咗有關霆鋒嘅訪問,覺得好inspiring,亦令我諗返呢一年內發生嘅事。

其實喺呢一年入面,我覺得自己好似成熟咗(XDDDD 自我讚美),睇嘢唔同咗。

其實一直都好想有自己嘅舖頭,奈何租金實在太恐怖lar,而我亦好清楚自己唔係做服務性行業嘅人(如果有人face to face 問我一d 白痴、冇腦、同想challenge 我嘅問題,我一定做唔到停一停諗一諗 >_<)

Anyways,當初開舖其實只係想放下一D 自己用不著嘅嘢,hea 住做當pocket money,去到近呢幾個月,覺得好似真係有得做,就開始起勢做research、做sourcing、同人傾入貨同合作,問返英國嘅朋友拎一大堆做網店嘅資料,雖然係好辛苦,但見到評分一日一日咁增加,第一個月已經有錢賺,真係超開心。

今日見到一位朋友 (FB fan page: Le Cupcake HK)(雖然未見過佢,但試過佢所做嘅cupcakes,超good !! Highly recommended !!) 今日嘅status 上都話:

網上創業, 雖不用承擔租金等沉重成本... 但也不要看輕"一腳踢"的經營力量!!!

seriously,唔好睇輕「一腳踢」呢3 個字,其實sourcing 同research 唔係用得最多時間,最麻煩、用得最多時間係幫D 貨影相同做廣告!堅辛苦!成日都以為可一個鐘內做好嘅永遠都會overtime >_< 未認真開始做舖前我每晚最夜都2330 前就上床瞓,到而家如果可以0030 前瞓到就應該還神。

朋友問點解為咗幾蚊而咁辛苦?有自己嘅舖頭係我一直以嚟嘅dream,and now it's not a dream anymore,見住網店慢慢長大,我覺得it will be a real thing 1 day, and I know that day is coming real soon!! 嚟緊會試喺英國入貨,至於入咩?成事的話就會公開 =D

Alright, so I still need your support, 唔該叫多D 朋友like 我個fan page,另都請support 下以下朋友嘅fan page:


Last but not least, credit 返比幫我design logo、name card、同埋profile pic 嘅朋友,邪仔,有需要我可以introduce ga !!

唔得lar 我,好眼瞓,要瞓lar,nite nite !!

No comments:

Post a Comment