Pandaz Hitz

Tuesday 2 October 2012

陶珠小手工

上星期趁住有幾日假期,去咗上陶珠首飾...

未開始前以為好易,因為可以喺指定時間內任做,做到幾多就可拎幾多返去,等我個心仲諗住整一套(necklace + bracelet + earring) 咁拎走...

原來做陶珠係一件好攰嘅事,由將d 陶泥搓鬆開始,到整花紋,再搓自己想要嘅形狀,樣●樣●都●要●力 >_<

老師教咗我哋做5 瓣同6 瓣花,其實我覺得唔整花,就咁將兩隻唔同嘅顏色撞埋一齊出嚟類似雲石紋咁都幾靚吖
喺1 個鐘頭入面整咗咁多,之後就要拎去燒

呢d 係我今次嘅作品。我拎比好多人睇過,一開始會話「嘩,好靚呀」之後嗰句就係「點解對對都大細邊嘅?」

嗱,你咁樣講好唔encouraging lor >_< 

其實我仲想再整,想喺屋企整,但最衰冇爐,唔知有冇d細爐賣同幾錢呢?如果有人知道的話唔該話我知吖

自從整完陶珠之後,就好想再整accessories... 所以尋日就走咗去SSP入貨...
今次所有嘢都係現成,唔會再大細邊ga lar >_< 等我整完之後再post 出嚟 la

No comments:

Post a Comment