Pandaz Hitz

Sunday 15 September 2013

要靚唔要命 - Elyze Coolsculpting 體驗 (part 4)

由第一次做Coolsculpting (2013.5.15) 到而家為止,過咗4 個月,覺得都係時候要做返個總結...

To be fair,before & after Elyze 都有幫我度身,做收緊時其實都覺得自己真係有瘦到,係唔度都感覺到

但係到最近,發覺好似開始回復返原狀咁... 事先聲明,呢段時間入面,我係冇暴飲暴食、勁食肥、夜瞓... 生活完全同之前係一模一樣

唔係因為Elyze 任何人做過d 咩而我會咁講,而係我真心咁樣覺得...

點解我會咁講呢,發生咗兩件事,所以令到我咁諗...
  1. 我發覺同一條牛仔褲,由之前鬆好多,到而家好似回復原狀咁...
  2. 個肚仔之前目測係細咗,但而家又真係好似同做之前係冇分別
其實... 仲有另一件事.... 就係早兩個星期去Dermes 做laser 時,我同當初介紹我做嘅治療師講我join 咗Elyze,之後問佢覺得keep 唔keep 到...

原來佢淨係個肚都買咗24 格!!!!!!!!!!! O_O oh my god.... 仲有其他細節,但唔公開講啦... 而家摸 + 睇落去,同一年前比較係鬆咗同漲咗... 當然,我又唔係同佢住,唔知人哋生活習慣係點,冇得咁比較...

唉... 惟有就係,當買個教訓,減肥真係唔可以懶 -_-

No comments:

Post a Comment