Pandaz Hitz

Monday 16 September 2013

NaughtyPandaz.com 終於都出世lar !!!!


搞咗勁耐,由最初整咗大部份之後發覺做錯咗,到再整整到差不多整好,去到後尾發覺原來唔比錢佢係做唔到checkout,放棄,再用第2 個system 去整,錯咗,從做到而家.... 應該都有2 個月???!!! 今日終於都可以推出嚟比大家睇下!!!


首先,要同之前比我煩過嘅人道歉... 真係唔好意思,事關... 我真係一個白痴嚟ga XDDDDD


做呢個網,一嚟係覺得喺fan page post 嘢,要搵真實在太難,始於有個網會好d;二嚟係方便大家買嘢,可以即刻用paypal 比錢,同時又可以貯分,下一次再購物時可以即刻換返嚟當錢用

最後,當然係想target overseas 嘅朋友!! 所以我用咗好多時間去做translation

如果大家對我呢個網有咩意見,都可以DM 我話我知ga =]

No comments:

Post a Comment