Pandaz Hitz

Saturday 30 August 2014

2D1N 澳門遊 ﹣ 佛笑樓 + 滿堂彩

趁轉工有幾日假期,同屋企人去咗澳門2D1N

澳門行程唔多講,相信好多人都熟過我

今次我哋試咗兩間餐廳:

Address:新馬路福隆新街64號地下
Tel:+853 2857-3580
燒乳鴿

羊扒

葡國雞

馬介休炒飯


呢間係老爸開口話去(咁即係好想試啦),所以我喺出發前打電話book 定先,上openrice 睇D 人話乳鴿係必食,所以我哋叫咗1 隻試下先(成$145一隻o_O)



  • 燒乳鴿﹣先燒後加汁,我自己覺得麻麻地,收咁貴我expect 佢會有D amazing 嘅地方,失望
  • 羊扒﹣本身對羊0 興趣,試咗舊,no comment,因為唔識食 XDDDD
  •  葡國雞﹣其實都麻麻地呢D,雞本身OK,唔鞋
  • 馬介休炒飯﹣飯粒粒分明,好乾身,但冇乜味
整體我覺得名多於實,咁多樣嘢,4 個人(BB 得2 歲,計埋5 個)食咗$7xx (仲要加10%),下一次再去澳門唔會再去




Address:澳門路氹連貫公路 君悅酒店內
Tel:+853 8868-1930

呢度係一個澳門人介紹,如果有去過香港Hyatt Regency Sha Tin 18 食過的話,呢度就係澳門版Sha Tin 18

我哋由威尼斯人搭Shuttle 去新濠天地,緣住去水舞間嘅路行就會見到滿堂彩。因為怕去到要等,所以我又係出發前兩日就打去reserve table。如果想食老式果木烤鴨的話,建議先留枱留鴨,因為烤鴨需時大約一個鐘,唔想去到等的話記得要留枱留鴨喔

烤鴨用柴爐
小朋友用餐具

杏片豆仁木耳
老式果木烤鴨

宮保雞丁

乾煸辣椒四季豆

瑤柱蛋白炒飯

Sorbet + 雪糕

桂花香糕


  • 杏片豆仁木耳﹣幾開胃嘅starter,少少酸咁,啱老人家食
  • 老式果木烤鴨﹣我留咗半隻,因為女人多,怕叫一隻會食唔晒,半隻$288,分開3 碟
    第一碟係純烤鴨皮,店員會主動介紹係沾著糖食,入口即溶,一D 都唔油膩
    另外兩碟係烤鴨皮連肉同埋純鴨肉,平時片皮鴨食法
  • 宮保雞丁﹣鹹咗D,覺得麻麻地,因為有老人家,所以叫佢唔好整咁
  • 乾煸辣椒四季豆﹣鹹咗D,但都唔錯,因為有老人家,所以叫佢唔好整咁
  • 瑤柱蛋白炒飯﹣相比佛笑樓嘅炒飯,呢個比較油同濕
呢一餐埋單連加一$800 幾,抵唔抵食見仁見智

No comments:

Post a Comment