Pandaz Hitz

Monday 4 August 2014

與男神約會 - Jamie's Italian Hong Kong

首先,好多人問我,點解我book 到枱... 而家book 枱實在太方便lar,去呢度,撳幾個制就book 到ga lar (當然,要睇下你有冇運啦),我28/7 上網book,當時都仲有好多時間揀,我哋揀咗今晚

Jamie Oliver 係我男神之一,另一位係Gordon Ramsay,聽說Ramsay 今年都會喺HK 開餐廳,好期待 =D

 


Jamie's Italian 喺金朝陽二期,即永光對面,記住唔好行入Times Square 對面嗰幢呀! 我哋book 咗2030,大約2015 就到,超多人排隊,早到未必有得早入,Jamie's Italian 好貼心,準備咗d ham 派比排緊隊嘅客人頂住先。一入到門口,就有個地方賣Jamie Oliver 嘅書、seasonings、餐巾... 

我哋等咗約5 分鐘到就有枱,好好彩我哋有張4 人枱,可以坐得舒舒服服,食嘢時唔洗就住就住




我哋今晚食咗:
  • Italian Spiced Chicken Wings
    唔錯,幾好味
    Italian Spiced Chicken Wings
  • Tagliatellle Bolognese
    同平時食開嘅唔同,感覺佢應唔係用罐頭做sauce
    Tagliatellle Bolognese
  • Mushroom & Smoked Mozzarella Risotto
    好淡,好水
    Mushroom & Smoked Mozzarella Risotto
  • 10oz Rib-eye Steak + Posh chips
    個steak 係超.級.好.食,我哋叫咗medium rare,好嫩好juicy,chips 有幾款可以揀,呢款posh chips 有truffle oil + cheese,唔太「漏」,我本身唔多鍾意truffle 味都覺得好食
    10oz Rib-eye Steak
    10oz Rib-eye Steak
    Posh Chips
    10oz Rib-eye Steak + Posh Chips
  • Icecream + Sorbet
    有好多款味道揀,我哋揀咗 mango icecream + salt and caramel icecream + blood orange sorbet + homemade honeycomb,個sorbet 又係超.級.好.味
Icecream + Sorbet
所有pasta/ risotto 都有大細portion 揀,開頭我哋怕大會太多,所以bolognese 我哋叫咗細portion,但食完好似冇料到,所以Steak 食到一半,就叫多個risotto

記得一定要留肚食個dessert,如果唔係一定會後悔!!!!







No comments:

Post a Comment