Pandaz Hitz

Monday 21 July 2014

香港人越嚟越比大陸人同化


最近(可能係我太遲鈍)發現,好多香港人行為上越嚟越似大陸人... 我唔係指會踎街、喺公眾場所大小便呢d

首先,我想講大部份香港人都係ok 嘅,我自己亦有大陸人friend,而大陸人亦唔係全部都係蝗或變態,只係唔知點解最近我遇到嘅都同嗰d 超難頂嘅大陸人無異...

最近唔知做乜,成日都遇到d 不可理喻、橫蠻無理、厚顏無恥嘅人

前幾日無啦啦比人打尖,打人尖仲可以理直氣壯唔要面咁話「讓返比我先」,以往d 打人尖嘅人比人話一係就唔出聲,一係就面懵咁走返去隊尾,但咁厚顏無恥嘅人我真係第一次見

簡唔中都會有d 客人為一定要面交而同我哋有少少爭拗,大部份嘅客人都明事理嘅,大家compromise,我好耐之前已經喺yahoo、fb 上面講過,真係太忙,冇可能單單都做到面交,亦因為之前一d bad experience,所以唔想再出到嚟先收錢,如果夾得到一定夾,但最近有個唔知係90 後定係咩新香港人(先稱呼佢做「外星人」,用埋d 外星文,咩五會呀、咩噶呀、吾呀),明顯地terms & conditions 一個字都冇睇過嘅情況下bid 走一件我上星期開始減價嘅貨,跟住死都話我應承咗佢面交

問題在於我幾時有「應承咗佢面交」? As far as I could remember,我一定冇應承過佢,佢居然cap 返4 月時我回覆另一位user 嘅問題,迫我出嚟面交,我已經清楚同呢位「外星人」解釋過,面交唔係唔得,但你要用我promotion 就要paypal 付款,如果唔係我做唔到,「外星人」竟然死都執住我「應承咗佢面交」,又自稱「我已經bid左你地噶貨品,五會走左去」(原文,冇edit)

大姐呀,back to square one,我係從來都冇應承過你任何嘢,因為你係從來都冇問過就已經bid 走咗件貨,我已經比咗2 個option 你揀,你自製第3 個option 出嚟根本唔係喺度解決問題,另外,請你唔好打算、意圖或企圖屈我先得ga,3 個月前我覆第2 位user 係話可以面交,但3 個月前唔係呢個價wor,既然你要執住呢個point,咁你係咪入數入3 個月前個價先? 唔係的話唔該你返返嚟現實啦

拿,我份人好公道,將來嘅嘢未發生的唔評論,每位客人我都比3 日入數,你走唔走數、係咪棄bid 3 日後自然會有答案,唔係你單方面話係就係,我唔會呢一刻就判你死刑

話「我就埋你」呢句都好好笑,而家係我配合你,你去任何商舖網店買嘢你都要follow 人哋terms & conditions la,食得鹹魚抵得渴,你去得人哋度買嘢,即代表你同意人哋T&C,有咩可能要人哋因為你一個人而改變(同大陸人一樣,以為比得幾個大餅你就係皇帝)

我真心覺得好無奈,點解而家d 香港人會變成咁? 係咪太多大陸人嚟香港,一出世就要同佢哋爭資源、爭樓、爭學位、爭床位,搞到香港人越嚟越野蠻、越嚟越蠻不講理?

No comments:

Post a Comment