Pandaz Hitz

Sunday 13 July 2014

樂天皇朝 ﹣ 八色小籠包

期待已久,終於都比我試到樂天皇朝嘅八色小籠包XDDDD

我係平日夜晚去,去到差不多8 點,但都有好多人排緊隊 -_- 好彩唔係等咗好耐,建議去之前打定電話book 枱先。順帶一提,未齊人的話,就算得兩個人都要等齊晒人先有得入ga

麻醬油麥菜

成都口水雞

皇朝小籠包

上海生煎包

  • 麻醬油麥菜 ﹣因為我好鍾意麻醬+菜,所以一見到呢個就二話不說要點 XD 夏天食呢個真係好舒服,油麥菜同青瓜片都好新鮮,青瓜片卷實油麥菜,就算一啖咬唔晒都唔會散開晒
  • 成都口水雞 ﹣雞算滑,都唔算好辣,但個辣醬個味同喺其他餐廳食嘅有少少唔同,點講呢,我覺得係帶鹹多過辣
  • 上海生煎包 - 同南小館相比,南小館好食好多,呢個冇乜湯喺包入面,冇乜驚喜,下次未必會再叫
  • 皇朝小籠包 - 我哋為咗大家都可以試晒咁多個味,所以每人叫咗一籠,聽落好似好多,但其實可以應付到
    食呢個小籠包建議由淡味逐個食去到最尾最濃味:
    原味 - 人參 - 鵝肝 - 黑松露 - 芝士 - 蟹粉 - 蒜香 - 麻辣

    味道方面,我覺得人參好正,可能我好鍾意人參味嘅關係;黑松露嘅味道都好濃,仲有一小片黑松露喺入面,但我個人就麻麻,覺得陣味太勁;至於蟹粉就真係麻麻
    鵝肝同芝士好似冇乜料到咁

    我覺得個皮可以再做得好D,感覺上太厚同太易穿 (我同男友嗰籠都有兩個係痴住咗,有兩個又一夾就穿...)
整體嚟講我覺得算係唔錯,價錢都ok,會再去幫襯 =D 

No comments:

Post a Comment