Pandaz Hitz

Monday 16 June 2014

HYPOXI 體驗

成日都的唔起心肝打呢篇體驗
2 月嘅時候去咗HYPOXI 試做佢哋嘅真空療法+壓縮療法

整個療程需時(唔計填form、聽解釋)大約一個鐘左右。

尖沙咀店有兩個浴室,提供毛巾,但我住得近,所以做完返屋企沖涼 
簡單解釋下先

HYPOXI 嘅理論係,我哋平時做運動,點解會覺得下半身好難減?因為下身離心臟太遠,往往上身「慶恰恰」,下身都好似冇乜料到咁,其實下身脂肪都未開始burn

HYPOXI 有一套特別機器同方式,對目標部位交替施加高低壓,激活脂肪堆積部位組織,壓力嘅變換有效促進血液流動,將脂肪酸由有關部位運走。



度高磅重之後,就著上一件好似太空衣、潛水衫物料嘅衫,入面有好多類似bubble wrap 嘅粒粒,開機之後,會不斷交替咁抽真空同充氣,好舒服,好似massage 咁,大約做20 分鐘左右


之後去做一部單車機,但先著住一條類似芭蕾舞裙咁嘅嘢,當你上咗單車機後,佢會閂埋個蓋,呢個時候「芭蕾舞裙」同單車機就會包實晒你下半身,呢度如果冇記錯好似要做30 分鐘,包實晒下半身嘅目的係令到下身溫度比上身高,從而令下身fat burning 速度加快。開初以為好簡單,但原來要keep 住下下RPM 都要63 以上(每個人唔同)真係幾辛苦下,落機嗰下真係有少少腳軟

每一次做完之後全日都唔可以再食carbs,仲有好多嘢,佢比咗個list 我,當然,我係冇跟足啦,因為要我忍口實在太難lar !!!

其實如果唔係因為價錢問題的話,我應該都會繼續做,因為真係唔太辛苦,而我亦覺得做完後幾個鐘下身都仲係好熱,感覺到好似真係fat burning =]

No comments:

Post a Comment