Pandaz Hitz

Tuesday 29 October 2013

彊屍


上星期三急不及待睇咗期待已久嘅「彊屍」,尋晚睇埋威尼斯影展足本版,如果問我,兩個版本有咩唔同... 可能我唔夠細心啦,我覺得好似差不多,有D 細節位足本版係多D

整體嚟講,我覺得以第一次嚟講,算拍得唔錯,好靚,惟一要講嘅係effects 落得稍微多咗d... 有好多時要真係好細心留意故事發展,同埋所有佈置,先會跟得上知講緊d 乜... 可能有人未睇,所以而家唔想講大多,以免劇透

只想講,呢一套戲係唔恐怖(個人認為),不過係超血腥!!!! >_>  所有演員都好好戲,讚

同朋友上星期三睇完,出嚟時大家都好多問號,經過一番討論之後,大家都覺得清晰好多,惟一係唔係好明點解個結尾會咁... 如果有人知道的話,請指點

相信,當佢出碟時,我應該都係會乖乖放低錢買返隻留念ga lar (笑)

No comments:

Post a Comment