Pandaz Hitz

Wednesday 16 October 2013

Pandaz Sharingz - 達磨

達磨都去過好幾次,一直以嚟對達磨嘅印象分都好好,直至尋日,我去到呢間,我真心覺得失望

今次我哋叫咗:
  • 醬油牛蒡
  • 炸餃子
  • 達磨一品拉麵
  • 叉燒豬骨湯底拉麵
其實所有嘢問題真係唔算大,我自己本人覺得牛蒡係鹹咗少少,餃子冇事(其實真係好難出事lor... 除非真係自己包)

尋晚兩個拉麵入面嘅木耳,真心覺得好核突,好潺,潺到好似有層鼻涕膠住咁!!!!!!!!!!!!! 我叫我阿姨快d 試下,佢食少少都覺得核突,即刻同waitress 反映,waitress 即刻問師傅,個師傅居然話:
「係咁ga wor」
下?
下?
下?
真係咁?

雖然我唔係拉麵達人,亦唔係一年有起碼200 日都食拉麵,但起碼我唔會唔知木耳係咩texture 同味呀?我喺香港同日本都冇試過食到咁潺嘅木耳lor

佢哋見我哋聽完之後,對碗嘢郁都唔想再郁,就主動過換過比我哋,橫掂都未真係開始食,咪換lor... 點知...
第2 碗都係潺!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

拿,機會就人哋比,唔好話我口賤同picky,除咗木耳之外,我其他都食晒... 其實... 有得揀的話,我係連碗麵都唔想食lor... 個waitress 喺中段仲走埋嚟同我哋解釋話佢哋有特別調味... 咁... 真係好特別lor...

喺等緊嘅時候,我哋隔離枱對情侶都有問,點解佢哋d 湯咁淡,d staff 又話係咁

質素下降呢個已經係事實,我最唔明係成兜木耳都係咁,有客投訴,點解仲可以換比人時再加落個碗度lor... 係咪真係咁想我面對呢個現實? >_<

P.S....

我將呢單嘢同一個朋友分享,佢居然同我講:
明明樣係木耳但像加咗米青咁?

妖... 我而家好不安lor

No comments:

Post a Comment