Pandaz Hitz

Wednesday 16 October 2013

Pandaz Sharingz - 咖啡弄 Coffee Alley

我同男人3 周年紀念時,去咗男人一直好想去而又一直去唔到嘅咖啡弄  Coffee Alley 食

嗰日好似係星期六,我大約1900 去到,已經有成50 張枱喺我前面等緊 (實在係多人到離晒譜)!!

  • 水果茶
  • 柑橘茶
  • 總匯三文治
  • 香草雞肉巧巴達
  • 芝麻雪糕waffle
總匯三文治:感覺好fresh,好多菜,好味

草雞肉巧巴達:本身我唔係咁鍾意herbs... 所以對呢個麻麻,但salad 好味,新鮮
芝麻雪糕waffle:waffle 好厚,好鬆軟,但亦因為佢太厚,而本身我哋食完兩個sandwich 之後已經有少少飽,所以只係食咗2/3 就食唔落,黃色嗰pat 係栗子蓉,唔太甜,正

兩個人,其實如果想試埋dessert,係唔應該叫兩個sandwich ga... 因為佢d 份量都真係幾大份下

好想好想試咖啡弄嘅,記得事先要食少少嘢打底先好去排隊,真係餓死都未排到你!! 另外係,排排下隊佢哋會無啦啦出嚟點名咁,好彩我冇走開過,唔知走開咗點名見你唔到就當你走咗?

No comments:

Post a Comment