Pandaz Hitz

Monday 13 January 2014

網上交易


一直都想寫有關做網店嘅趣事同所見所聞,但似乎谷氣激氣比趣事多(笑)

最近我發現有一個好好笑嘅現象,就係好多客人都真係好唔鍾意睇字(大笑),點解咁講?因為我發現有好多客人喺yahoo 度bid 嘢前,係完全唔想睇賣家嘅terms & conditions,例如:
  1. 因為我真係越嚟越忙,無奈下只好將面交門檻由$100 改為$200,另外係,一向都唔做即日面交(因為有正職,同埋有預約時間比較容易遷就),有D 客人睇都唔睇就買咗... 
  2. 現今科技發達,好多人都鍾意用whatsapp 溝通,但我哋有時喺NaughtyPandaz 生活百貨上有D 優惠,或者係有D 條款想客人特別留意的話,如果唔用email 的話我真係唔個點比你,whatsapp 係highlight 唔到ga ma...
  3. 明明已經email 晒D 資料庫 (價錢、交易方法、戶口資料、退貨條款等),但都可以whatsapp 再問一次... (最奇怪係,明明係收到email 後,問我拎whatsapp,理應係睇到晒ga 我assume... 既然email 都唔睇,whatsapp 同一堆資料唔通會好睇D?)
另外一樣嘢,就係郵寄貨品問題

最近喺兩個大forum 度見到有人開post 講一位於yahoo 拍賣開店嘅賣家,指呢位賣家呃錢,收咗錢唔寄貨... 收錢後email 留言都唔再覆... 寄咗又好,未寄又好都冇講一聲,聽說賣家向其中一個forum 投訴,講到又話報警又話出律師信...

其實我覺得個賣家有少少過份咗,利申先,我唔認識呢件事上面嘅任何一位,但google 一下就發現呢位賣家真係勁多人喺各forum 度投訴 (數臭?) 其實如果真係寄出咗,點解唔回覆客人,令人心安D 呢?當然,客人揀得用平郵的話,就必須要有有可能會寄失嘅心理準備。冇可能因為寄失而去抹黑賣家呃人 (前題係賣家不能失蹤)...

客人如果真係擔心會被騙的話,可要求+$1.2 請賣家send 返張「投遞證明」,或者+$15.5 寄掛號,咁就安心啦

No comments:

Post a Comment