Pandaz Hitz

Sunday 12 January 2014

要靚唔要命 - Elyze Coolsculpting 體驗 (review)

由第一次做Elyze 嘅Coolsculpting 到而家都有大半年,覺得係時候做返個review...

點解要等大半年後先寫呢?話說NaughtyPandaz 今個月生日,Elyze 打嚟話有份birthday gift 送返比我,所以上咗去拎,同時,同返治療師傾計,其實呢幾個月入面,我有冇嘢做錯咗

首先,我要強調我由頭到尾,就算到呢一刻為止,我都唔係想怪幫我做嘅治療師,我真心覺得佢哋好好,亦解釋得好清楚

如果有睇過我之前4 個post (part 1, part 2, part 3, part 4) 的話,都會知道其實做完之後真係有瘦到,我對個效果都好滿意,但當做完晒所有療程後,喺我可以發毒誓我係冇食7 咁食咁多嘅前題下,我覺得個肚仔好似比做treatment 之前大!!!! 如果佢係反彈返去原本個size,我冇得怨,但而家係over 晒lor

當日上去拎gift 時,治療師問我做晒treatment 後覺得點,我都同佢講返以上嘅說話,同時問會唔會係因為我冇減少take in 所以反彈... 佢同我入房再除衫睇,佢都覺得太誇張... 跟住話想影低同佢partner 傾下... 到呢個時候佢同我講,我唔係第一個客反映呢件事比佢知... -__- 咁即係點呢?

當日,我係因為周慧敏個廣告:反彈●唔要,所以先會做一格,當然,治療師做training 時,佢哋公司嘅trainer 都係咁教佢哋,in my case for example,我個位做一格已經足夠,唔需要特別再節食,就會自自然減少22% 脂肪細胞... 但治療師話,佢哋早排再接受training 時,trainer 居然話,肚仔呢個位,係要做兩格先得!!!!!!!!!!!!!!!!! 因為做一格的話,部機吸唔到嘅位置就會谷起,變相只得部機吸到嘅地方 (肚臍為中心,方圓1-2cm 所右)先會凹/ 平入去,簡單d 講,做一格係冇料到

講真,如果當日治療師同我講,我呢個位要起碼做兩格先有料到的話,做一格會得到而家呢個效果的話,會反彈,甚至係彈凸的話,我會再三考慮,但而家聽到呢d,講真,係有少少著... 如果我而家真係想要效果,我由本身可以只買兩格,變咗total 買佢3 格... 咁為咩呢?

治療師都覺得好無耐... 我明佢哋唔係存心呃人... 唉...

而家惟有自己努力去跑步做運動減肥啦... 

3 comments:

  1. 我自己覺得頭3 個月都keep 到,但之後會反彈---什麼?可以反彈??
    我以為脂肪細胞會離開你的身體 .很大反彈?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 脂肪細胞會離開你的身體 <--- 佢哋係咁講,但事實係我覺得而家好似仲衰過未做之前,而且我係問過我治療師(寫呢篇blog 冇幾耐之前),佢哋話剛上完training,training 話應該要一次過做兩格先有效,而唔再係好似以前咁做一次就得

      如果當日佢哋一開始係咁樣同我講,我會自己考慮做定唔做,但而家同我講話要再做兩格先有效,即係我前後要買3 格,我為咩無啦啦又要洗多d 錢,而去做90% (因為我自己都唔敢去試,唔sure 係咪兩格真係得) 會反彈嘅嘢?

      其實一格真係唔平,除非你好想做,如果你仲係十五十六緊的話我會勸你約時間上去免費聽佢講,了解下先,自己judge 係咪自己afford 到同係咪啱你自己需要,因為講緊一格都要起碼$6,000

      Delete
    2. 我blog 入面寫嘅只係我自己嘅experience 同睇法,唔代表其他人,可能對其他人有用我唔清楚,但以我所知好多人都唔會好似我咁只買一格,佢哋keep 住做咪會覺得有進步同有用

      所以我一直強調你要自己上去了解咗先,同埋最好上網睇多d 人嘅comment

      Delete