Pandaz Hitz

Sunday 5 January 2014

SKINC 體驗

喺12月18號,我參加咗SKINIC 嘅療程體驗:24 x 7 內外美白鍛鍊療程

其實未參加之前,我真係未聽過SKINIC 呢個名 (sorry...!),上到去見到原來係李璧琦幫佢哋做緊代言就好似有少少印象lar... anyways,當日約時間時,先知原來呢個療程係有laser !!!! (omg !!! 驚驚) 識我嘅人都知我對laser 打落皮膚度係有超級恐懼!!!!! 但既然唔洗錢,一於上去聽下先,最多到時唔做走人啫

上到去,好有neoderm group 嘅感覺! 又係要先填form,等治療師基本了解一下皮膚同生活狀況,跟住就去照下皮膚

首先,塞個頭入去一部燈+相機度,影下相先,跟住就同治療師一齊睇電腦同相,分析返皮膚有咩問題

因為本人實在係太懶唔鍾意做facial,同埋唔鍾意攤喺度瞓兩個鐘乜都做唔到,所以... 決定比$400 (體驗價,原價$800) 去做個果酸 (合成基酸更生治療)

「24 x 7 內外美白鍛鍊療程」入面包括兩部份:laser 退班美白同埋磁穴。去到一間好似facial 房嘅地方就開始

磁穴:首先會放一條bar 喺頸後,一支喺頭隔離,方便導電,跟住治療師會用一塊扁扁平平嘅石頭去按摩塊面,以面嘅中間位起,利用磁石嘅特性,將毒素推落頸嘅淋巴位,有少少冤冤哋嘅感覺,之後就會再由中間位拉上去顴骨位


呢個過程入面,因為有條bar 喺頸同耳邊,成日都會有少少「之之」聲,做咗半邊面,會停一停比你睇下做之前同之後有咩分別



我見返個顴骨呀XDDDDDDDDDD

跟住到laser 退班美白。正如之前已講過,我真係超級無敵怕打laser,所以我特別同治療師講我唔想打咁勁... 佢reassure 我話會唔痛同埋冇Dermes 咁勁...

laser 退班美白同脫毛好唔同,laser 脫毛係一下一下「do do do」咁去,每一下只會打一次;但laser 退班美白係每打一下落皮膚都會feel 到好似爆炸糖咁,會有跳跳跳嘅感覺... 同埋前後成個面要打3 次!!!對我嚟講實在係太漫長 >_<



打完都係會紅紅哋... 

最後就係做果酸,治療師揀咗杏仁酸比我,感覺上同Reenex 做嘅差不多,不過冇Reenex 敷咁耐,大約3 mins 到就要中和,再敷個cream mask (5 mins),可能D 杏仁酸太勁,我要勁中和先冇痛同痕嘅感覺

做完之後過咗兩日(中間只係擦sleeping mask,冇時間敷paper mask >_<),真係覺得個面白咗同令d... 但係有一個位我懷疑係咪比佢打燶咗(呢個係點解我等到而家先出文嘅原因之一),無啦啦黑咗暗咗
而家惟有用住concealor 遮住先... 已經同治療師聯絡中,希望只係短時間係咁啦

其實我覺得,今次雖然係試做,但治療師都好用心同埋唔係hea 我,但我最後都冇join plan,因為我覺得呢D 唔同Dermes,色班唔係做幾次就真係永遠唔會再出現返,感覺好無底深潭(個人意見)... 同埋我真係好怕個laser 呀 T_T

惟一一個位我覺得可以改善嘅係,當做完晒treatment 之後,治療師千叮萬囑一定唔可以擦美白skincare,因為怕會有chemicals 入皮膚... 但轉頭又話,做完treatment 後可即時化妝都冇問題... 唔通化妝品唔係chemicals???!!! (笑)

No comments:

Post a Comment